۲۵ آبان ۱۴۰۲، ۹:۱۶

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

تجمع محکومیت جنایات اسرائیل و نسل کشی در غزه برگزار می‌شود

تجمع محکومیت جنایات اسرائیل و نسل کشی در غزه برگزار می‌شود

کرمانشاه- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: تجمع محکومیت جنایات اسرائیل و نسل کشی در غزه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام مهدی عبدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تجمع باشکوه مردمی حمایت از مردم بی دفاع و مظلوم غزه در روز شنبه ۲۷ آبان ماه در شهر کرمانشاه رأس ساعت ۹:۳۰ صبح مقابل مسجد جامع کرمانشاه و با سخنرانی حضرت حجت الاسلام غفوری نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار خواهد کرد.

وی افزود: با گذشت قریب به چهل روز از یکی از برجسته‌ترین عملیات‌ها و شاهکارهای نظامی در تاریخ مدرن و پیروزی غرورآفرین و ظفرمندانه مجاهدان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی و شکست غیر قابل ترمیم و فروریختن هیمنه‌ی رژیم اشغالگر صهیونیستی قتل عام و کشتار مردم بی دفاع غزه کماکان ادامه دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: رژیم وحشی و غاصب با کابوس سیاست مرگ و با باران بمب‌های شبانه‌روزی بر سر مردم و غیرنظامیان غزه و با زیر پا گذاشتن همه قواعد حقوقی، بین‌المللی و انسانی حمام خون به‌راه انداخته است تا مگر آبروی رفته را برگرداند.

حجت الاسلام عبدی بیان کرد: لذا از تمامی اقشار و گروه‌ها دعوت می‌شود با حضور گسترده و مقتدرانه خود ضمن اظهار همدردی بامادران شهدای غزه، با اظهار خشم و عصبانیت از این میزان خباثت، از مجامع جهانی خواستار قطع آدم کشی رژیم منحوس صهیونیستی و رسیدگی جدی به مردم آسیب دیده غزه شوند.

کد خبر 5940455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha